Mentale en Fysieke verbetering #sarcoïdose

Na drie jaar van intensieve samenwerking en opbouw, vandaag afscheid genomen van mijn haptonoom en fysiotherapeut.
.

Gestart als een iemand die z’n eigen “ik” helemaal opnieuw moest ontdekken en waar de Haptonomie mij mentaal flinke stappen voorwaarts heeft geholpen tot en met de fysieke vooruitgang door de combinatie met sportfysio.

Van onbewust-onbekwaam naar bewust-onbekwaam naar bewust-bekwaam tot nu onbewust-bekwaam.

“Nieuwe” ik is mentaal compleet en sterk. Hierdoor is het niet meer nodig om nog Haptonomie te volgen en kan ik de sportfysio dichter bij huis houden.

Vanwege mijn chronische indicate kan ik gelukkig makkelijk switchen naar andere praktijk. Vorige week al even kennis gemaakt met mijn nieuwe therapeut om te voelen of er ook een klik is en wat haar beleving, aandacht en kennis is van de ziekte sarcoïdose.

Fysiek moet ik blijven werken aan mijn conditie om stabiel te blijven. Daarom 2 x per week naar de (sport) therapeut.

Eerste indruk was goed.
De toekomst zal verder uit wijzen hoe het zich ontwikkeld.

Maandag a.s. mijn eerste sportfysio afspraak in de nieuwe praktijk

Plaats een reactie